1. A WEBÁRUHÁZ KEZELÉSE

A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön,mint megrendelő minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk. A termékek kiválasztásához igyekszünk Önnek a lehető legtöbb információt nyújtani.

A terméktájékoztató a mindenkori gyártótól származik, tartalmáért ezért nem tudunk felelősséget vállalni. A rendelt termék használati utasítását használat előtt feltétlenül olvassa el és kérjük, hogy tartsa az előírt alkalmazást. A megjelenített termékek kizárólag online, házhoz szállítással rendelhetőek meg.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak alanyi adó mentesek azaz nem tartalmazzák az áfát (27%), valamint nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, kivéve ha ez külön akció keretében meghirdetésre kerül. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

2. BÖNGÉSZÉS

Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek a kosárba kerülnek és regisztráció nélkül is megvásárolhatóak. A termékek termékcsoportba vannak kategorizálva, hogy megkönnyítsük a válogatást. Ezeken belül további kategóriák szerepelnek. Itt választhat a termékek közül és eljuthat a termékek adatlapjára. Minden termék adatlapon megtalálható a termék neve, leírása, ára, kiszerelése, egységára, az esetleges kedvezmény és fotó a termékről. A fotó esetenként eltérhet, ha a gyártó változtatott a csomagoláson. Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhet tovább.

3. RENDELÉS

A.) MEGRENDELÉS ELŐTT

Érvényes rendelést regisztráció nélküli is leadhat. Lehetősége van regisztrálni a rendelés leadása során és a rendeléstől függetlenül is. Ennek az előnye, hogy következő vásárlásnál már nem szükséges újra kitöltenie adatait és hírlevelünkre is feliratkozhat. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen kell kitölteni. A sikeres regisztrációról tájékoztató szöveg jelenik meg a képernyőn, majd az e-mail címére érkezik egy automatikus e-mail a regisztráció sikerességéről.

B.) ADATOK MEGVÁLTOZTATÁSA

A felhasználó bejelentkezés után, az oldal tetején megjelenő “Profilom” menüpontra kattintva tudja módosítani adatait és jelszavát.

C.) ELFELEJTETT JELSZÓ

A weboldalon a fejlécben a “Bejelentkezés/Regisztráció” gombbal lenyíló felületen található az “Elfelejtetted a jelszavad?” hivatkozás, erre kattintva jut az “Elfelejtett jelszó” aloldalra, ahol az e-mail címe megadásával tud új jelszót kérni, amelyet rendszerünk generál és e-mail-ben elküld Önnek. Az e-mail-ben kapott új jelszót belépés után a fejlécben lévő “Profilom” hivatkozásra kattintva bármikor megváltoztathatja az Adatmódosítás aloldalon.

D.) TERMÉK CSERÉJE, PÉNZ VISSZAFIZETÉSE

Amennyiben a termék cseréjére, illetve a vételár visszafizetésére kerül sor, azt feltétlenül jelezzük e-mailben, és tájékoztatjuk a kapcsolatos teendőkről, információkról. A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. A törvényi előírásoknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal – vásárlóink érdekeit szem előtt tartva – járunk el ügyfélszolgálatunkon keresztül.

E.) A RENDELÉS MENETE

Termékeink között több módon találhatja meg azt, amire szüksége van.
– A felső menüsorban a főkategóriák lenyíló menüiből kategória, bőrtípus és termékcsalád alapján.
– A weboldal jobb felső részén található kereső segítségével.
– A találati lista oldalon további szűréseket végezhet a bal oldali menü segítségével.
A megvásárolni kívánt termékeket lista nézetben a “Gyors vásárlás” gomb segítségével is a kosárba teheti vagy a termék adatlapján lévő “Kosárba” gombbal. Ha a kosarában már van termék, annak állapotát és az eddig kosárba tett termékek összértékét a fejlécben lévő “Kosaram tartalma” gombbal lenyíló felületen folyamatosan nyomon követheti. Rendelést leadhat regisztráció nélkül is. A termékek kosárba helyezése után a “Kosaram tartalma” gombbal lenyíló felületen lévő “Tovább a kosárhoz” gombra kattintva jut a kosárba, ahol a rendszer felkínálja az egyes lépéseket, amelyek végigvezetik a felhasználót a rendelés sikeres leadásához. A “Rendelés elküldése” gombra kattintva a vásárló tudomásul veszi, hogy a rendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár. Rendeléséről az Ön által megadott e-mail címre visszaigazoló e-mail-t kap.

Jelenleg kétféle módon fizethet:
– azonnali kártyás fizetéssel
– átutalással
Utalás esetén az összeg megérkezése után adjuk át a csomagot a futárszolgálatnak. A szállítás előtt a futárszolgálat küld értesítőt sms-ben, mely tartalmazza a futár telefonszámát, szükség szerint ezen az elérhetőségen egyeztethet.
A webshop telefonszáma: +36 (30) 824 3598

F.) A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-tól 18 óráig. A megrendelés beérkezését
követően előfordulhat, hogy egyes termékből nem áll rendelkezésükre elegendő készlet valamennyi vásárlónk kiszolgálásához. Ebben az esetben e-mailben ügyfélszolgálatunk informálja Önt. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. A megrendelést minden esetben e-mailben visszaigazoljuk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 4-7 munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Tájékoztatjuk, hogy a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás hiányát okozhatja.

G.) A SZERZŐDÉS IKTATÁSA

A webáruház használatával kötött szerződés nem minősül írásban foglalt szerződésnek, a szolgáltató azt nem iktatja, utólag nem hozzáférhető. Jogi szempontból a webáruházban leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek.

4. SZÁLLÍTÁS

SZÁLLÍTÁSI CÍM: Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában.

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ: Webáruházunk megrendeléseit igény szerint a FOXPOST csomagautomata szolgálat vagy az MPL Futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! A szállítási határidő 4-7 munkanap. A kiszállítások időbeni szervezését nem mi végezzük.

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:

► FOXPOST csomagautomata előreutalás vagy kártyás fizetés esetén a szállítási díj 1.200 Ft
► FOXPOST házhozszállítás előreutalás vagy kártyás fizetés esetén a szállítási díj 1.900 Ft 
► Kézbesítés készletlistától függően kb. 3-7 munkanap.
A szállítási díj magában foglalja a csomagolási költséget. A szállítási díjak magyarországi szállítás esetén érvényesek.

FOXPOST ELÉRHETŐSÉGEI
– Telefon: +36 1 767 8272
– E-mail: uzleti.ugyfelszolgalat@posta.hu
► Ügyfélszolgálat: https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat.

KÜLFÖLDRE TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS
Webáruházunkban történő rendelés esetén a külföldre történő szállítás lehetőségéről érdeklődjön az alábbi e-mail címen: palatinuskozmetika@gmail.com

5. FIZETÉS

A megrendelt termék árának és a házhoz szállítás díjának fizetési módja. A megrendelt termék vételárát kétféle módon fizetheti ki:
► azonnali biztonságos kártyás fizetéssel STRIPE alklamazáson keresztül
► banki átutalással a rendelés leadása után cégünk bankszámlájára
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője alapján minden költséget tartalmaz. Az elektronikus számlát a vásárláskor megadott e-mail címre küldjük. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

5.1 VISSZAFIZETÉS IDŐTARTAMA

Elállás vagy nem teljesíthető megrendelés esetén az összeget a következő módokon juttatjuk vissza: 

  • Bankkártyás fizetés esetén: A Stripe pénzkezelő intézettől függően 5-10 munkanap.
  • Banki átutalás esetén: 1 munkanap

6. GARANCIA

Termékeinkre a törvény által előírt garanciát vállalunk. A garancia érvényesítéséhez a számla vagy számlamásolat szükséges. A számlát a termékekkel együtt a csomagban küldjük. A hibás/problémás termékeket ajánlott küldeményként kell postacímünkre elküldeni, a reklamáció jogszerűségének megállapítása után a terméket cseréljük és postázzuk a megadott a címre. Sérült, törött termékekre, nem megfelelő használatból eredendő meghibásodásra a garancia nem érvényesíthető. Bővebben a jogi tudnivalóknál.

7. FELHÍVÁS A CSOMAGOK ÁTVÉTELÉVEL KAPCSOLATOSAN

Csak és kizárólag ép és sértetlen csomagot vegyen át! Szállítással vagy csomag átvétellel történő reklamációját emailben és telefonon is jelezheti a palatinuskozmetika@gmail.com email címen vagy a +3630 824 35 98 telefonszámon.

8. JOGI TUDNIVALÓK A VÁSÁRLÁSSAL KAPCSOLATBAN

8.1. A SZOLGÁLTATÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Ezen jogát megrendelő a termék kézhezvételének napjától számított 14 nap elteltéig gyakorolhatja.Elállási jogát megrendelő a rendelés leadásának napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.Az elállással egyidejűleg köteles az átvett árut hiánytalan és hibátlan állapotban (sértetlen eredeti csomagolásban) haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli, azonban a szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.A megrendelő elállási jogát gyakorolhatja az erre utaló egyértelmű nyilatkozatával e-mail-ben (palatinuskozmetika@gmail.com), telefonon ügyfélszolgálatunkon vagy postai úton.Az elálláshoz az itt letölthető elállási nyilatkozatmintát is használhatja: nyilatkozatminta megnyitása. Az írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni,ha a megrendelő a nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul,de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a vásárló a szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

A felek eltérő megállapodása hiányában a megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát olyan áru értékesítése esetében, amely a megrendelő személyéhez kötött, illetve amelyet a megrendelő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő. Továbbá nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a termék természeténél fogva nem szolgáltatható vissza. A kozmetikumok és hasonló árucikkek vásárlása esetén nincs lehetőség elállási jog gyakorlására a készítmények kipróbálása, elhasználása után.
Terméket kizárólag bontatlan csomagolásban veszünk vissza, vagyis ha a készítményt már felbontotta, nem áll módunkban elállás esetén visszafizetni a vételárát.

Amennyiben a termék átvételekor a csomagoló kartondobozon olyan külsérelmi nyomot lát, amely alapján feltételezi, hogy a megrendelt termék sérülhetett szállítás közben:
1. Kérjük, hogy bontsa fel a csomagot a futár jelenlétében!
2. Amennyiben sérült (összetört, kifolyt stb.) a termék, kérje kárfelvételi jegyzőkönyv rögzítését a futártól!
Tájékoztatjuk, hogy a kárfelvételi jegyzőkönyv felvételének hiányában nem áll módunkban az esetlegesen sérülten átvett termékek utólagosan történő kártalanítása, illetve fenntartjuk magunknak ennek egyedi elbírálásra vonatkozó jogát!

8.2. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA

A szolgáltatótól Interneten történő megrendelés feltételezi a megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.
A szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek be:
► az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem a szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta problémákért;
► az Internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást
► bármilyen adatvesztésért;
► bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működésének következményeiért;
► a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.
A szolgáltató bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat.

8.3. ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ

Adatvédelmi Nyilatkozatunkat ide kattintva tekintheti meg.

8.4. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült.
Jelen ÁSZF 2021.08. 10. napjától határozatlan ideig hatályos. Jelen ÁSZF a Palatinus Péter Róbertné E.v. által üzemeltetett www.palatinuskozmetikawebshop.hu internetes honlapon hozzáférhető és áttanulmányozható. A Palatinus Péter Róbertné E.v. által forgalmazott termék(ek) megrendelésével a vásárló jelen Általános Szerződési Feltételeket tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.
Az ÁSZF feltételeket a Palatinus Péter Róbertné E.v. – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF az internetes honlapon való közzététel napján lép hatályba. A szolgáltató Internetes honlapját látogató megrendelők kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében. Amennyiben a vásárló a jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja az oldalakat és megrendelést ad le, azt a szolgáltató jogosult úgy értelmezni, hogy a vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta.

8.5. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

Amennyiben a termék cseréjét, illetve a vételár visszafizetését kéri, azt feltétlenül jelezze e-mailben, hogy tájékoztathassuk az ezzel kapcsolatos teendőkről, információkról.Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.A Vevőnek jogában áll, ha hibás a termék szavatossági, illetve jótállási igényét bejelenteni. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze igényét webáruházunk felé e-mailben. Elérhetőségi adatainkat a 9. pontban tekintheti meg. Igényének teljesíthetőségével kapcsolatos álláspontunkról 5 munkanapon belül értesítjük.Kijavítás, illetve kicserélés kérése esetén törekszünk arra, hogy azok 15 napon belül elvégzésre kerüljenek.Eladó a Vevő nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti Vevő nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, az eladott termék megnevezését, vételárát, az Eladó általi teljesítés időpontját, a hiba leírását és bejelentésének időpontját, és az érvényesíteni kívánt jogot. Ezen túlmenően eladó rögzíti a szavatossági igényre adott választ és tájékoztatást arra vonatkozóan, hogy a Vevő jogvita esetén a megyei kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.A jegyzőkönyvről a fogyasztó kérésére Társaságunk tartós adathordozón másolatot biztosít.A jegyzőkönyvet Eladó három évig köteles megőrizni.Jogvita esetén a Vevő a Békéltető Testület eljárását is kezdeményezheti, amelynek elérhetősége a 8.6. pontban található.

8.5.1. KELLÉKSZAVATOSSÁG

Társaságunk hibás teljesítése esetén a vállalkozásunkkal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.Ön – választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti a termék vételárának arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.Kellékszavatossági igényét Társaságunkkal szemben érvényesítheti.A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket Társaságunktól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

8.5.2. TERMÉKSZAVATOSSÁG

A termék hibája esetén Ön – választása szerint – a 8.5.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

8.5.3. JÓTÁLLÁS

Kötelező jótállás csak a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet Mellékletében felsorolt 10.000 forintnál drágább tartós fogyasztási cikkekre vonatkozik.A kötelező jótállás keretében a jótállási idő alatt felmerülő minőségi kifogás esetében lényegében a szavatossági jogokat (kijavítást, kicserélést, árleszállítást, elállást) lehet de kedvezőbb feltételekkel érvényesíteni.A kötelező jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja.A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a 8.5.1. és a 8.5.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

8.6. A MEGRENDELŐ A KIFOGÁSAIVAL, PANASZAIVAL AZ ALÁBBI SZERVEZETEKHEZ FORDULHAT:
8.6.1. KECSKEMÉT MEGYEI JOGÚ VÁROS POLGÁRMESTERI HIVATALA JEGYZŐJE

Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.
Telefon: +36 (76) 513-505
E-mail: jegyzo@kecskemet.hu

8.6.2. BÁCS-KISKUN MEGYEI KORMÁNYHIVATAL, FOGYASZTÓVÉDELMI OSZTÁLY

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Fogyasztóvédelmi Osztály 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A.
Tel.: 76/795-710
fogyasztovedelem@bacs.gov.hu
Hivatali Kapu: KMETFOGY

8.6.3. KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA BÉKÉLTETŐ TESTÜLETE

Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
6000 Kecskemét, Árpád krt. 4
Levelezés: 6001 Kecskemét, Pf.228
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Hivatali kapu: eugyintezes@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
A vállalkozásnak a Békéltető Testületi eljárásban együttműködési kötelezettsége van.

8.6.4. ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORM

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

9. SZOLGÁLTATÓ ELÉRHETŐSÉGEI, VEVŐSZOLGÁLAT

A SZOLGÁLTATÓ CÉGADATAI
A szolgáltató cég neve: Palatinus Péter Róbert E.v.
A cég székhelye: 6000 Kecskemét Lánchíd utca 24. 3/35
Levelezési címe: 6000 Kecskemét Lánchíd utca 24. 3/35
A szolgáltató képviselőjének neve: Palatinus Péter Róbert
Adószám: 59707637-1-23
Elektronikus elérhetőség: palatinuskozmetika@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36 (30) 824 3598
A szolgáltató bankszámla száma: 11773322-21410947-00000000
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A SZOLGÁLTATÓ ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁNAK ELÉRHETŐSÉGE
Telefon: +36 (30) 824 3598 (hétfőtől-péntekig 10:00-18:00)
E-mail: palatinuskozmetika@gmail.com
A TÁRHELY-SZOLGÁLTATÓ NEVE, CÍME, E-MAIL CÍME: Icon Média Kft., Kecskemét, Csóka u. 26, 6000, Telefonszám: 06 70 518 1943